this is for you .

Hej, detta var lite länge sedan. (trodde jag hade glömt bort lösenordet ?!)

Igår var ingen rolig dag, våran Elin åkte till Norge i morse. Så hela kvällen satt vi och skrattade åt allt vi varit med om och försökte tänka att det är bra för våran Elin att åka och göra något roligt och bra för henne !

Så nu har jag lovat att börja uppdatera här igen så hon kan gå in och smyg kolla vad vi håller på med här hemma. Hoppas bara hon gör dessamma.

Här kommer lite bilder från igår.















underbar kväll (: <3
ÄLSKAR ER ALLA !



Sådär Elin. Nu ska du få veta vad som hänt idag.
Först vaknade jag upp hos Madeleine, vi käkade frukost Madde gjorde kaffe till mig och sen fick jag skjuts till jobbet. Efter jobbet kom hon och Linda och hämtade mig, så blev det sola och sen "älgbanan" med Trolla. (som är vääldigt mörkrädd)
Nu är kvällsmaten framställd åt mig hos Madeleine, underbara människa. <3 (:
Ikväll ska vi inviga desperate housewives. Sen stordejt med kudden !


Puss på dig tösa ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0