This is day 8.

Hey lovergirl <3
 
Yesterday ; Då blev det morgonmys med Madeleine, sen iväg till jobbet. Efter jobbet blev jag bjuden hemma hos Jenny på hemmagjord pizza och ngn Morgan. Madeleine kom och hämtade mig när hon kom hem från Becca så åkte vi hem till mig, kollade på film (Johan Falk) och somnade ganska direkt.

 Today ; Nu ska jag och mamma iväg och handla massa grejer så jag och Madeleine kan baka bullar! Madeleine ligger och sover gott därupe i sängen. (: Naglar ska fixas till klockan tre idag, ÄNTLIGEN. Och jag ska slänga i ny rödhårfärg, (måste ta kort sen så du ser hur det ser ut när jag lyser i huvudet som ett stopljus) Sen blir det städning och mys.

Talk to you later !! PUSS <3


SÖTA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0