This is day 5 (:

Hej snuttgull !
Blev lite fest igår och vidare till kings! Det var underbart roligt att träffa alla stjärnor! (:
Men jag gick hem ganska tidigt, fick reda på igår kväll att jag skulle parkera mig hos pappa imorse klockan tio för att vara barnvakt till klockan söndag kväll (:
Vi ska snart börja laga mat och sen ska jag vidare till jobbet för att göra några timmar. Olliwer och hans tjej kommer under den tiden, snacka om att hela barnligan kommer vara samlad.
Snacka om sista minuten grej, pappa beställde deras resa imorse när jag kom hit. Haha (:
Saknar dig, och det är ännu tommare nu när inte Madeleine är hemma också...
Ha en super dag! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med hjärtat <3 hoppas du har en mysig kväll med syskonskaran ! :)

2011-10-15 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0