This is day 3.

Heeeej alla ! (elin)
Hade ny väckarklocka imorse, den heter monster och jag kan ej skriva hur den låter. Men du kanske kan tänka dig ?
På jobbet blev det glada miner eftersom jag vann iPad 2 !!! Yes. Synd bara att du inte är hemma för du vet ju vad du skulle fått, (den jag sitter och skriver på nu (; )
Lalla ja fick den!!

Blev hämtad av Tanja efter jobbet för jag har haft Jaz här, eller ja hon är fortfarande här men hon sussar sött i sängen (: vi har lagat mat, fikat med Linda och haft besök av Jenni (en söt tjej jag jobbar med)
Just nu läste jag ett sms av Madeleine , hon bor på osbourn street? Vill också !!
Kollar på CSI elleh ah försöker men jag har så kul med min nya leksak ;D
Hoppas din dag varit awsooooome !!!

Pussar till min Norge tjej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0