this is day 2.

Goood kväll hjärtat ! (elin)

Du förstår jag och madde hade pyjamasparty igår igen så jag stannade i hennes säng hela natten.
Vaknade imorse trodde jag hade försovit mig. Men ICKE !
Så det blev mys frukost, sen massa kaffe och iväg till jobbet!
Efter jobbet åkte jag och Linda och hade solsemester...
Vi har varit hemma hos mig, plockat med kläder och lite kort som jag beställt hem. Så nu ska jag önska mig fotoalbum i födelsedagspresent och snygga ramar att sätta upp alla roliga kort i. Plus framkalla många mer kort!

Nu har vi precis ätit mat och ligger och slappar framför tv;n. (du vet vilket pogram, men kan ej stava.)
Madde sitter och väntar på flyget, hps hon kommer ha det super, hon ska ju faktiskt köpa världens största diamantring till mig :D
Snart tar jag upp Monster så blir det att dejta soffan för natten.

Inte så specielt händelserik dag med andra ord, skulle behöva ut och gå, men nu känns det lite för sent för det, men kanske en liten nattis med Monster.

GOOOOOOD NATT BÖÖÖÖÖÖRRRJJEEEEEEE !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0