I'm sorry !

förlåt elin. jag måste börja skriva åt dig!
jag börjar den här måndagen, en helt ny vecka med att skriva till dig varje dag !
om du ens läser ?!


Sen du åkte nu sist så har allt gått så fort, det har varit massa jobb och ovanligt mkt festande ?! haha (:
(hoppas eran inflyttningsfest vart bra!)


Det underbaraste du någonsin gjort mot mig, det var nog när du kom hem oanmäld till min 20 års fest ?! <3 kommer inte kunna släppa det i första taget. alla andras presenter var bra. MEN DU ÄR BÄST ! :D


Med det sagt så kan jag informera om att det varit fullt ös hela helgen.
Hundutställning i fredags i Växjö med Monster. han kom 4;a ?! ;O ingen jävla svensk champion där inte..
Lördags vart det Filipstad med Madde och Becca :D
Söndags var det upp och hoppa för klockan åtta så åkte jag mamma sara och tintin till Öfalla och var ute på islandshästridning i 1,5 timme. UNDERBART, du skulle varit med :)

Toodaaay;
Jobba jobba massa jobba, sen hem ut i gropen med Trolla och Pingla. Robin och Madeleine var också med (:
Nu sitter jag och väntar på Madde hon ska se trutalent? Sen blir det film och sova !
För efter jobbet imorgon ska jag ut i stallet med Sara och hon ska FÖRSÖKA lära mig grunderna så jag kan börja mig på att försöka rida igen (: !! SKOJ !

Nej nu säger jag puss på dig miss you.
Ring gärna på Skype sen om du kan har lust och vill :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0