Hey you !

Igår minns jag knappt vad jag gjorde, men jobbade iaf och var ute på promenad med Madde och trolla!! (: åh just ja var ju på hockey också! Bofors vann om du bryr dig ?! ;)

Idag på min lediga dag blev det upp tidigt och fixa naglarna runt nio, efter det hem till morfar och laga mat, potatis lövbiff och sås! Mmmmmmgott ! Mysigt att bara vara med morfar prata skit ! Haha <3
Efter det var jag i väg med Madde, jag trodde jag skulle svimma när jag såg hur gubben satte in pstaven ;o
Usha.. Sen hade ju Madde bokat bio biljetter till nya twilight.. Nästa vecka?!!? Hahah xD så vi såg Tintin i 3D super bra !!!
Nu ligger jag hemma, ska stänga mina bruna ögon och drömma bort ngr timmar innan jobbet imorgon !

Miss you big kiss !!


Pusskalas med mina sötnosar !!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0