Hey my darling !

Hey you !
Ledsen nu har jag inte hållit vad jag lovat ! FAN !
Hoppas du överlever utan allt mitt knas .. :D
Tänker inte gå längre än helgen ! (:
FREDAG: jobb jobb jobb ?! Du vet känslan som uppstår #%!@ ! Haha. Men det gick snabbt.
Efter det blev det att stressa hem, byta kläder göra sig till människa ner på stan in handla present till Matilda !
Blev woodys med god mat och roliga historier ! Puss på det.
Efter det blev det hem till mig, ca 3liter sprit senare vaknar upp i soffan med dunkande musik, tror då tiden var 08.00, men jag kände att det skulle vara begravning eller något liknande... MEN kul hade vi! Hahah ;D
LÖRDAG; jobba på stallet !(: man kan säga att jag kännde att jag levde!
Linda osv. Blev medlurad på krogen (nightshift) nykter ?!?! Där alla andra var fulla och glada.. Vidare till break blev kallad för lärare!! Haha, jag var så trött att jag mådde illa, så soffan hemma kallade på mig ! Blev väckt av samtal och sms hela natten... Haha! (:
SÖNDAG; upp och hoppa vid nio, fixa naglar vid tio. Hem dö, städa , underbart kvälls sällskap ! : D
IDAG ; tillbaka till verkligheten (jobbet)
Efter det stan med Sara, sen off to tha Örebro, Sara har börjat sälja marykay?! Så jag var med idag på sminkutbildning.. Skoj men inget för mig ! Hahah (:
Nu sörru min noorge piingla ska jag inta soffan ! (:

Miss you my love ! <3

Slänger upp bild från tidigare ikväll.. Tyvär Inge bra bild från iPad, men de får duga.. Kan ej låta bli att lägga upp den andra bilden heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0