Heeeey you !!

Hej snuttan ! (:
Idag har det varit jobb, gick bra som vanligt...
Madeleine kom och hämtade mig från jobbet så åkte vi till "arbetsförmedlingen" ;) efter det blev det hem slänga i sig mat och byta om till ett par av dina ridbyxor och invänta Sara för att åka till stallet !! (:
Ta mig fan att jag har ridit och jobbat en häst för första gången på ca 8år !!!! Jag kommer döö av smärta imorgon, men fan så roligt det var !!!:) ska åka med Sara nästa vecka också!! Gash så skoj !!!!!
Hoppas att allt känns bra på jobbet även fast du jobbar sånna långa pass. (Madde har skvallrat ) saknar dig. Men snart är det jul, då ska vi fira !!!! :D

Efter stallet så hade Madeleine fixat tacos och nya huss filmen, mys! <3 nu är jag äntligen hemma och ska lägga mig och kolla på någon film att somna till, det är ju en fullspäckad dag imorgon med !!

Take care sweetiii <3 big kiss to you !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0