Heeeeej börjeee...

Hej du,
hoppas du har det bra ! (jobba inte ihjäl dig)
Sitter just nu med en inkopplad dator i tv;n ist (: underbart, så jag var ju tvungen att köpa ett trådlöst tangentbord ! Det är vitt med rosa/lila och svarta grejer på ! haha :D Bara så du vet menar jag.
I fredags fick jag äntligen mitt ljud till tv;n/ipad så jag kan dunka ordentligt med musik här hemma. Tror jag har kopplat in allt rätt? Men det märks väl när/om något går sönder. (: Mamma har också gjort en ny investering, hundhårfön, du ska se hur Bodil ser ut efter den ! xD hahahhaha. Tänk typ en gullig långhårig kattunde som ser ut som en liten liten hårtuss som springer omkring. Byt nu ut den lilla söta hårtussen mot en förvuxen fet tax så får du bilden av Bodil hur hon ser ut !! haha. jag dör en stund när jag ser henne... Mamma vill ställa ut henne i vinter på Leonbergerspecialen i veteranklass... Jag försöker förklara för mamma att det är till Taxarna hon hör hemma, men det är ingen som lyssnar på mig..
Jobb har det varit hela helgen för mig 07,45 varje morgon, så har tagit det lugnt och försökt bli frisk! Just nu sitter jag här och tkr det är allmänt skönt att skriva på nya tangenter ! Men dammsugaren står och kollar på mig så jag tror jag måste underhålla den lite här snart..
Tänkte bara skriva lite knasgrejer du vet så du inte glömmer bort hur det är här hemma, (eller gör det så du kommer stanna ännu längre därborta kanske?)
Hmm, ha det jätte bra Elin !
BIG KISS TO YOU !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tusan vad jag saknar dig snuttonge <3

2011-11-17 @ 17:42:34
URL: http://wikstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0