Äjliin !

Hey you, vet du vad jag kom på, du är ju typ snart hemma, om man tänker att det är dec och runt den 20 : de ! :D eller ?
Kom på att jag har en liten nyhet som jag ej berättat för dig, kanske dax att inta skype snart?
Och en lite mer större nyhet som kanske inte är så kul..
MEN snart är du ju hemma en stund som sagt! :)
BTW, haft världens skönaste dag hemma idag, haha.
Gått runt plockat låg i soffan till jag kom på det alldra bästa jag någonsin kommit på i hela mitt liv. . .
INGEN TKR OM TJOCKA MÄNNISKOR, så jag ställde mig på min crosstrainer !? i en timme ! haha.
Funderar också på om du förväntar dig julpynt här på B-gatan när du kommer hem?
And what do you want for the julfest on the juldagen ?! :)
vad gör du här liksom ?
Puss godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0