Roger Waters! the best time ever :) !

hejhej hallå, igår var en helt underbar dag!
det började med att jag och robin skulle köra in tobbe + vän till stockholm, dom skulle se Roger Waters.
det slutade med att tobbes vän inte kunde, så ALEXZANDRA FICK FÖLJA MED IST!
och jag lovar er, det var det bästa jag nååågonsin sett och hört.
shit.. ibland var man helt chokad.

Tack Tobias Bark för jag fick följa med, det var det bästa som kunde hända ! :)




fick ju ny mobil igår, så det är med den jag tagit kort, kanske inte är dom bästa, men va fan.
slänger ut dom endå, med tanke på att man inte fick använda blixt så är vissa riktigt bra endå,
man ser iaf på ett humm alla efekter dom änvände och grejer! : )



smög in lite när dom fortfarande höll på att fixa, gillar skarpt att dom
bygger upp "the wall" ! :)

tobbe köpte en varsin tröja till han och mig ! YES !


We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teacher leave them kids alone
Hey teacher leave them kids alone
All in all your just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall!

det syns inte så bra, men mitt in i låten kommer det minst femton ungar inspringandes som sjunger.
faaaan så ballt det var!




mother, should i trust the government ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0