jag ser det regnar..

det blev promenad med monster, men vi han hem PRECIS innan det började ösa ner!
underbart, haha :) sprang sista biten, monster trodde jag busade med han? hmm..

gillar att vädret inte kan bestämma sig?!
det bara öste ner, efter fem minuter inget regn? konstigt..
bara det inte blir åska, gillar inte de..

gillar mina arbetsveckor.. specielt efter idag när jag fick reda på att jag jobbar hela helgen i örebro !
har alltså jobbat.
fre-lör förra helgen, mån-lör förra veckan och denna veckan blir det mån-lör igen med dubbelpass på fredagen.
närsta vecka blir det mån-fre, upp fyra på lördags morgonen för att åka på hundutställning med monster och louise ! haha. jaja. jobba är bra eller hur ?!


men det orkar jag inte tänka på nu, nu vill jag bara sitta och lyssna på min musik.
sen blir det sängen för att sova ordentligt tills imorgon (:


Beyond the door
There's peace I'm sure.
And I know there'll be no more...
Tears in heaven









you make me sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0