happyhappyhappy!!!

JAG FICK DET YES !!! :D lite bra känner jag mig! haha.
äntligen fast lön, ett fast schema, kunna planera. gud vad härligt! :)

har varit och lunchat med jenny idag, sen kom louise och drack kaffe med oss på stan  :)
åkte också börbi björn, han ska ju börja snart att sätta lite färger på min arm :D
har också varit och ätit glas med robin, fick för mig att jag skulle bada, men nej! tror faktiskt det är ganska kallt!

imorgon blir det örebro, träffa Sandra <3 (:
får se vad det blir mer. hps på en bra dag med bra väder iaf :)


nu ska jag snart gå till konsum med mamma, sen blir det nog bara tv;n har en jäklig huvudvärk som inte vill släppa!


WOULD YOU RECONSIDER ME, WITHOUT I'M LOST
BABY CAN'T YOU SEE
THAT THIS IS OUR SONG
I SING IT CAUSE YOU NOT AROUND
IT PICKS ME UP WHEN I'M DOWN



Kommentarer
Postat av: a

vaar? :)

2011-05-05 @ 13:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0