8.

SÖNDAG! ledig och är med dom bästa ! <3

helgen, typ jobbat..
var ute efter jobbet igår med tobbe, heelt okej.
kommer hem till stan, blir hämtad av ewe som hade köpt natt pizza :) tvär däckade i hennes säng! GOTT!  :D

idag har varit en suuuper skön dag, jag sara och ewe har legat i solen, ätit glass och grillat!
blev också en tur ner till sjön, bara jag som hoppade i ? jag är NOG LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA ! :D
nu är töserna iväg och köper chips, sen blir det film! The book of eli. (:

badade nyss lyra, haha hon var jätte skitig vattnet blev svart! ;O
hon tkt inte om att bli blöt, men jäklar vad söt hon var när hon satt där! imorgon åker hon till en familj som verkar bo suuuper bra ! :D

nej nu slänger jag in lite bilder, sen orkar jag inte mer !


ngn som vill ligga ? snygg kille ställer upp! xD hahah

tobbe vill kyssas med hassan ?! (:

ewe och linda myser med monster ! <3 goooa !

två avdäckade brudar, medans jag får laga mat.. snällt!


FÖRSTA DOPPET! svinkallt...

Kommentarer
Postat av: Dunder

Jaså hon annonserar ut mig?

Dina läsare måste ha jävligt dålig smak... har inte fått ett enda erbjudande...

2011-05-10 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0