5.

godkväll! :)

idag har jag inte gjort alls mkt att skriva om, äntligen plockat undan alla kläder och grejer jag har haft framme.
så det ser städat ut, man ser att det är en lägenhet. haha!
efter det så kom sara och hämtade upp mig, vi åkte och handlade sen hem till henne och gjorde mat!
var faktiskt jätte gott! :D tack vännen!
efter ett tag kom ewe och linda, så vi satt och kollade på film. Dagboken. gisses tillochmed dom hårda kan fälla en tår? eller vad var det jag såg sara ? ;)

tog nyss en promenad hem med ewe, så nu tänkte jag kolla på criminal minds, sen kanske gå och lägga sig? :)
är fortfarande hyper efter igår, kommer aldrig glömma ! :D




den fick sitta där sålänge.. tkr den är asball! tack tobbe (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0