28. (29)

Österbybruk!

hejhej, igår var jag som sagt i österbybruk på hundutställning med min monsterman !  <3 :)
och det gick skit bra ! FAN SÅ DUKTIGT HAN VAR !
han fick sitt första CERT ! :D och det kändes underbart! synd bara att inte mamma, lisbet och tore var med och såg det! men det ska ta mig f*n komma mer i sommar ! :)
och ett STORT tack till Louise som har samlat på sig hur mkt kompispoäng som bara den !:)
mamma hade ju som sagt inte lämnat kameran hemma, så bilderna jag lägger ut är från min mobil, så dom är ju inte i bästa skick.




:D YÄÄÄÄJ !
1;a i öppen, 3;a + CERT i bästa hane ! :)
den du lisbet !

efter gårdagens tidiga morgon utan så mkt sömn, så åkte jag hem duschade och grejade, sen kom louise och stefan och hämtade mig. det blev film mys i deras soffa hela kvällen. eller ja jag såg en av tre filmer, resterande tiden sov jag i soffan !

idag har jag inte gjort alls mkt, bara druktigt kaffe och pratat med tobbe.
nu är det film, sen får man se vad som händer.


BIG KISS / A


 =

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0