27.

I´m not your baby
NO MORE
cause I let you go with none
let you go with no score



trodde aldrig att du aldrig att du..  skulle kunna göra såhär, jag blir besviken? nej men jag blir FÖRBANNAD !
jag skulle så gärna.. mm HELVETE!


men det finns ju en människa som printat in i mitt huvud att nej så ska man inte göra.
men arg det är jag. så du ska aldrig komma och tro att du någonsin kommer kunna komma tillbaka.
never more. it's goodbyyeeeee !

jaja, kom nyss hem från jobbet ! :) sååå sköönt.
men nu väntar städning och fixa iordning monster. packa sen kommer louise för imorgon så ärre hundutställning som gäller. åka klockan fem på morgonen? uch..

jag är iaf jätte nöjd med min nya tatto ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0