26. (bjöööööön)

today was the day to start on the faaaaacking arm.. :D
sov jätte gott inatt, tills jag vaknade till av att min kära sara ligger och snozar i en halvtimme. haha (:
jobbet gick bra, men satt bara och väntade på att tiden skulle gå så jag kunde dra ner till min käääära vän BJÖRN !
idag började vi på min arm. FAAAAN SÅ SNYGGT DET BLEV/BLIR !!!! (:
känner mig överlycklig, tack du käre vän!
(om ni andra vill komma i kontakt med han så maila han på bjööööööönkjaaam.se) xD
lägger in bild imorgon på resultatet. I LOVE IT !
saraa kom och höll oss sällskap. efter timmarna på studion så drog vi och käkade och hämtade lite mer saker hemma hos mig. nu sitter jag i saras soffa hon duschar snart ska vi soova!!
sara köör luftguuura i vanlig ordning !
:D bästa !
Have a nice night! LOVE / A


i like it baggy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0