19.

yesterday was good, i hope that today is the same.



kom nyss hem från jobbet !  tog mina första samtal idag, hahaha ! eftersom jag heter alexzandra blom så är det ju kanske inte så underligt att jag beter mig som alexzandra blom. det var ju som så att jag skakade när jag tog det första samtalet ! men fick iaf i slutändan jätte bra feedback.. :D så det känns bra, bara att peppa inför imorgon ! :)

på tal om allt och inget så ringde Fredrik förut, så jag har LEDIGT PÅ LÖRDAG! det känns heelt underbart !:D

igår efter jobbet så var jag på stan och fikade med jenny <3 det var så länge sen jag träffade henne, men med våra scheman så jobbar vi om varandra, mindre skoj !
efter det blev det ut med hundarna i gropen med mamma, det var jätte mysigt och skönt tills det började regna...

nu ska jag snart ner med sara på stan och ta en fika, så lika bra att jag kollar mig i spegeln lite snabbt kanske . haha ! får se vad som händer senare..

PUSS sålänge..


 min favvo tjej i denna värld ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0