17.

uch vilket tråkigt väder det varit idag, men det är lika bra när man sitter instängd på jobbet (:
uch har typ "prov" imorgon, YES! märks ju hur det kommer sluta, haha.
Hoppas det är fint väder imorgon, för då blir det långpromenad, sen ner till sjön med vovvarna efter jobbet!

åkte till örebro med sara förut efter woork !
hon köpte världens sötaste tygskor från vagabond..
medans jag hittade världens ballaste converse, haha. ska fan åka in och köpa dom när jag får lön!
efter det gick vi till stallyktan och käkade tacos, muuumms vad gott det var! (:

nu hemma igen, känner att jag egentligen vill ut och gå en sväng. men vädret lockar inte speciellt mkt alltså, så vi får se vad jag bestämmer mig för !

jaja, Have a nice night ! Big kiss to you all !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0