10.

gooooooood kväll!


nu är ännu en arbetsdag gjord. fy vad mkt det är att ta in, hps bara det stannar i minnet också! HA (:
men dagarna rullar på hyfat, även fast jag inte är van vid tiderna så funkar det ganska bra att kliva upp vid sex. välkommen till riktiga arbetslivet? hmm..

tvääär trött när jag kom hem, som igår.. råkade till och med somna en sväng, men sen var det bara att gå upp för då kom ewe och hämtade mig ! ( :
vi åkte hem till henne, gjorde lite mat och pratade.
efter det gick vi hem till mig, hämtade lilla trolla och sen begav vi oss på en promenad till sjön, gaaaash vad mysigt det var! (: trolla badade för första gången, jag trodde jag skulle döööö !!!! xD så goo, men så dum att tro att man kan andas under vattnet?
blev nästan ute i två timmar idag igen, så nu är både hund och matte trött!


lika bra att gå och lägga sig nu , så man orkar upp imorgon..



kärlek!

don't know why, but i miss you like crazy. wish you were here..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0