stallet

god kväll, god natt !

nyss kommit hem från örebro och en riktigt rolig kväll full med jobb på Stallyktan ! (:
jobbade med jane och jossan ikväll. bästa!

pratade med fredrik också, så jag ska jobba hela nästa helg, och kanske börja jobba varannan helg igen =)
skulle vara riktigt kul, ska bara kolla med nära och kära vad dom säger om det, och hur jag ska göra med lilla trolla dom helgerna jag jobbar !

nej nu är det dejt med kudden som gäller, trolla har redan laggt sig till rätta på hennes täcke. så det ska jag också göra ! =)

There is nothin' fair in this world
There is nothin' safe in this world
And there's nothin' sure in this world
And there's nothin' pure in this world

good night sleep tight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0