pop bottles

hallåååååj !

sitter nu på jobbet, har haft lite matgäster, lite ölgäster..
väldigt lugnt men ganska mysigt! har jobbat med världens bästa hannes iaf (:
just nu sitter jag och kollar lite på ngn jäkla match på tv;n dom springer efter en boll hela tiden ? ganska knasigt att trötta ut sig sådär. men wtf, alla ska väl få göra det dom själva tkr om ;D

väntar på att mina gubbar ska gå hem för kvällen, så jag får stänga snart! :)
ska nog faktiskt hem efter jobbet, ha lite ensamtid med mig själv, me and onley mee.
för det var ett bra tag sen det hände att man kunde vara helt själv. eller jah, inte helt själv trollis ska självklart vara med! <3

nu ska jag kolla runt lite på datorn om jag kan hitta ngn bra hemsida där dom säljer billiga gardiner, ska det vara så svårt att hitta ngr vita gardiner som inte kostar över 500 ;O ?! får panik damp snart !!

i made it - kevin rudolf, jay sean, lil wayne <3 birdman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0