ledig !

hejhej ! :)

nu har jag varit en heldg på stan ! haha. inte illa för att vara i lilla karlskoga.
fick med mig lite små saker hem, nytt puder, nagelack, hårfärg ett ljus en sten och två bokstäver ! :D
haha. kanske inte låter så intressant, men det tkr jag ! :D
var också iväg och köpte hundmat med mamma förut, där jag inhandlade godis och ben till trolla :D
hon tkr det är jätte gott ! hah.


jag har inte köpt denna flaska, tog den från jobbet, nya spargrisen kan man säga !


lite grejer från hm :)


jaja, nu ska ja fixa till mig, ta ett glas vin och umgås med lille bror som är här och hälsar på !
sen blir det till pappa, och sen ewe !:D

Puss trevlig fredag !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

elin & du är härmapor juh ;) .. har haft mitt MC i ca 3 månader nu juh! ;) <3

2011-03-04 @ 21:40:43
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0