JAG VANN !!

brabrabra, det är lite sämre än bäst, för bäst det är ngt jag var idag på mina bullar iaf :D
wooopwoop ! xD
haha, bra tidsfördriv iaf, baka bullar, och få lite fuskhjäkp av två tanter, en fick man recept av. och den andra hjälpte till med degen. men bäst blev dom iaf :)

var över till tant nr2 med trolla och en påse bullar förut! :)
hon tkt om dom, så jag blev glad. det gjorde nog ozzy med.
tant nr1 tog med sig ngr bullar ner till sig.

nu sitter jag i soffan med feber och migrän..
ska nog lägga mig och försöka sova snart.


jag skulle promt ha dom här formarna, som egentligen är för muffins,
så jag klippte ner dom lite. haha :) men lätt snygga.

jävladeg, jäste över bunken.

tant hjälpte <3

tant försökte ta kort på en mjölig alexz?!


mina små bullar jag gjorde i knäckformar! haha




ha det bäääst !!

PUSS


tackförden,detvärmde,ellerinte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0