it's a beautiful day

nu hemma från mysig promenad i solen med trolla monster snutt och madeleine !:)  <3
wunderbara väder! man mår lite bättre en dag som denna när solen är framme.
känner fortfarande att jag är trött i huvudet när jag anstränger mig, jävla huvudskakning!

vi åt mat nyss, så nu ska vi väl ta en cigg, sen ska jag hoppa in i duschen.
efter det blir det att lägga sig i soffan och kolla film ! (:
få se när sara hör av sig ! (:
elin ska jobba..
men kanske kommer sen ? eller kanske åker hem ? hmm det är frågan!
men sen kommer P iaf.

nej nu trött på datorn !


HEJ !





min lilla trollabus ! :) så söt, så stor ! :)




och min stora monsterman, han vet vad man ska göra ! :)




Kommentarer
Postat av: madeleine

vart ju super bra bilder ju! :) på gosingarna! <3

2011-03-15 @ 19:42:36
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0