fuck it!

Tar tag i din hand
Vi brister ut i ett skratt
Det var så länge sen
Men det finns där än


sara, måste bara säga att vad skulle jag göra utan den tjejen ?
som alltid funnits där, alltid ställt upp, alltid varit bäst!
måste bara säga att du, du är MITT BÄSTA ! <3

nej idag har jag varit i filipstad med robin och fixat mammas bil !
sen åkte vi hem, jag skulle vila, men då åkte vi ist till hans mammas stuga med trolla och kollade lite !
efter det hem till hans mor, fikade och ozzy och trolla busade lite.
sen hem igen för att försöka vila till Trassel, gick ej, så blev att gå ner till woodys, ta en öl och kolla på hockeyn.
FÄRJESTAD, yes! dom vann ?! men det visste jag väl redan ! :D

nu ligger jag hemma, känner som jag känner.
vet inte riktigt vad jag ska känna eller tro, gör som jag gör.
håller käft och håller det för mig själv.

tv och sömn är ngt som jag behöver nu. jobb hela helgen på stallet! :) wunderbart! <3


P<3



puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0