.

tiden, den går jävligt snabbt om man tänker efter lite.
kom och tänka på det förut när jag satt och funderade på vad jag ska hitta på för roligt till sara nu när hon fyller 20. va fan, det känns inte länge sen alls sen jag fyllde 15,16 ?!
vi satt nere i mitt rum jag hade då hos mamma och käkade mat och drack vin åh cider. haha.
uch, får nästan panik när jag tänker på att jag vill åka till P & L i år.
och tänker efter på första året jag var där, uch. liten och trodde att det hela med en festival var att man skulle vara jätte full. men nej det kom ju alexzandra på dagen då hon kom hem att det skulle man nog inte alls vara, för inte fasen kom jag ihåg ett enda band ?!
iår har jag ju nästan lust att åka och vara helt nykter bara för det kommer så många skit bra band!
ett tecken på att man börjar bli gammal eller mogen ? haha
och jag klagar på att jenny är gammal. HA ! där fick jag.



det var en gång en lördag 09 i evelinas lägenet, som börjde med alkohol, slutade med två osminkade och ofixade brudar som fick för sig att dom sjöng bra till singstar ?!


det var engång en annan lördag 09 som jag träffade min då älskade melly i jessicas garage, som slutade med alkohol, även fast man inte var klädd för paty. men det gorde inget på den tiden. för då hade vi bara roligt !

haha, jag hittar så mycket gamla kort, och sitter bara och tänker på hur roligt man har haft det.
men man växer väl ifrån varandra, flyttar. börjar helt nya liv.
uch tråkig ! (:



Vissa dagar kan jag sakna
Tryggheten från gamla dagar men det finns ingen som kan få dom tillbaka
Ibland vill jag återvända


promoe

Kommentarer
Postat av: Linda

jag brukar också ofta tänka tillbaka sådär, och våran tid den var fan bra rolig den också ;) shiit vilka minnen!

<3

2011-03-02 @ 02:10:27
URL: http://iinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0