bus i snön

nu har vi varit ute och lekt i snön ! det behövdes, både för mig och mina hundar jag tror ?!
dom är nog lika trötta som jag är!
men nu måste det städas och sen en dusch innan Jaz, Ariel & Gabriel kommer.
tydligen när man säger att man vill låna ett barn, så kommer det två till på köpet?
jäkla tanja ! ;)
haha! men det gör inget, dom är  så goa så ! :)

nej nu ska jag försöka sätta lite fart, slänger in lite bilder nu bara !



så lite bilder på Bono & Trolla ! :)
snart så ska jag lägga ut mer bilder på honom, när jag fått honom att gå upp i vikt ! :)

seee yaah !!


Kommentarer
Postat av: T

ha ha ha men det var ju bara för 3 timmar extra...=) uppskattar det ju massa..det ver du va?

2011-03-23 @ 19:58:43
URL: http://whatelseisnew.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0