(:

got an attitude, thinking he's always right.
blowing smoke rings, making me wanna fight.
and then i looke back, at all the things i've ever done.

är just nu sur på blogg sidan, täkte lägga upp lite bilder på min balklänning, men det gick inte !
but why ?! i wundrar..
jaja, får väl prova senare eller imorgon kanske !

jag har bjudit hem P ikväll vi ska kolla på film inte mkt mer, för jag ska nog upp vid sex imorgon, vi ska ju åka och lämna Bulte vi har hemma, och hämta Bono ! :)

sitter och funderar och funderar, vill åka på peace and love, men med vem ? sara är inte hemma, elin är inte hemma. madde skulle aldrig åka på festival, och inte heller ewe..
tror inte heller att om jag skulle fråga forsman, att han vill följa med mig. tror första gången var den sista ?! haha xD

var nyss och solade, det känndes skönt. trolla låg hemma och sov hela tiden, tror inte ens hon märkte att jag var borta ? ;O haha.
trött efter den långa promenaden förut!

nu kom P !

PUSS hej !



you shimmy shook my bone leaving me stranded all in love on my own.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0