girls just wanna have fun

satt och tänkte lite på vad jag och sara har gjort för roligt på våra år, en sak utav dom måste ju ha varit balen !
saras skola var ny, det var ingen som ville ha bal. och sara ville självklart gå på bal. så jag erbjöd mig att gå på min bal, och ta med mig sara som min dejt ! :)
det här är ngr kort från den dagen hemma hos mig, var redan försenade, så blev inte alls många.
det var tråkit väder, men att hennes pappa kom ända från borlänge med denna vackra bil, och var våran privata driver ;) så kunnde nog inte kvällen börjat bättre än sådär ! :)

undra om man kanske ska lägga ut sin klänning på blocket? se om det är ngn som är intresserad.
skulle vara skönt att bli av med den, för att man kommer ju aldrig använda den igen.
kanske ska skicka den på kemtvätt först ! haha !





jag bara älskar ryggen !




sen har vi ju också peace and love ! (: haha.













haha, man blir full i skratt, om man fattar allt som händer på bilderna !
jag säger bara det, har du en bästa vän, och ni inte varit på festival, ÅK för fan ÅK!
speciellt på Peace and love, lätt värt pengarna *100 !!



och vi har självklart haft myskvällar med film, bad godis och bus! haha.
även massa party kvällar som jag aldrig kommer glömma ! :D


sara och jimmy ! :) <3

snyggvee ! haha. pause under promenad med nicki !

nyvaken och trött ! xD som sötast.. om blickar kunde döda ?!


under våran tid i örebro ! <3




I'm falling in love with your favourite song
I'm gonna sing it all night long
I'm gonna dance with somebody
Dance with somebody
Dance, dance, dance

<3

love you girl !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0