åka bil

min mamma är stålkvinnan ! <3

åka bil, schhaaalalalalaaa..
en aning trött på bilen nu, har åkt till Tibro idag, därifrån till Sjötorp, och därifrån till Sunne, sen hem.
borta bra men hemma bäst?!

hjälpte anna-karin också, hon har valpar kvar att sälja, stackaren, så jag och mamma sa att vi skulle ta en valp så länge, tills ngn köper han ! så nu har vi igen en liten valp på nio veckor hemma :)
han kom hem till mig, blev badad och fick klippta klor, som ny, fast lukar gott !

trolla blev kanske inte så glad, så lille bulten, som vi kallar den lilla valpen är hos mamma.
så trolla inte känner sig bortglömd av mig. mammas lilla ängel är det, och kommer alltid att vara! <3

jag och elin är döda, dööööda säger jag, vi ligger i soffa jag somnar vilken sekund som helst.

vi har varit vakna sen sex imorse! bläääää...
men jag är lite glad, anna-karin hade stickat jätte mysiga sockor till mig, och jag mamma och elin hittade en söt affär i Tibro där jag fick med min lite små saker ! :)



lilla snutt killen som är hemma på besök, men som väntar på världens bästa familj !




älskar bara älskar det avlånga hjärtat! fick det av mamma, om ni inte ser
så står det alltid vid din sida.





måste bara säga, att ingen annan har lika samma sockar som jag !:)
tack Anna-Karin ! :) KRAM

nej nu tv. lite snack med elin. sen sussa så hårt tills det blir ny dag, eller jah, trolla ska väl ut någon gång inatt också.. men det tar vi då !!(:

PUSS OCH GOD NATT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0