8.

goood daay everybody ! :D

idag vaknade jag av att solen lyste och det var blå himmel ! UNDERBART !
då gick jag upp, gjorde kaffe och sen väckte jag jenny som låg och sov så skönt i min ena soffa :)
vi drack kaffe kollade på tv, och efter ett tag kom sara förbi, så det blev frukost för alla tre, sen på med kläde och gå ut och gå en liten promenad med monster man ! :)



jenny kollade också upp ifall vi kanske kan få sålt på våra iron maiden biljetter så vi kan gå på eric clapton ist ! :D det skulle vara så jäkla underbart ! :)
vi satt och lyssnade på clapton och gary moore inatt medans vi drack lite vin. och insåg att vi måste se clapton innan han dör. eftersom vi hann se gary moore innan han colade..





jaja, efter promenaden så fixade jag mig lite och fick skjuts ner till vita rummet, fick färgade ögonbryn och fransar. grymtskönt. jag slapp plocka dom själv också, finns inge bättre! haha
nu ligger både jag och jenny i en varsin soffa igen, har slagit på en film, vila efter maten är bra skönt det!
vi åt nämligen nyss god mat hos mig, fast robin var också med på ett hörn där.

nu vila, sen fixa sig lite sen till P :)

pussssssssss

still got the blues - gary moore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0