7.

idag är en ny dag (:

har varit på staden i dag med Jenny och fikat åh kollat affärer.
efter det så solade vi, sen gick Jenny till jobbet och Madeleine kom och hämtade upp mig så vi kunde åka och handla lite till henne oc så. sen hem till mig och sätte i färg i mitt hår, lagade mat, sen färg i maddes hår!
beställde också tid förut på vitarummet tills imorgon, då ska jag få plockade och färgade ögonbryn/ögonfransar igen! kommer bli underbart att bli lite ompysslad :) och känna sig lite ordentlig!

nu sitter jag här, madde åkte nyss med färgen kvar i håret! haha. satte på en plastpåse på henneshuvud och sen en mössa ! xD hon såg för rooolig ut.
kanske jag ska hoppa ner i duschen nu, och skölja ur färgen..


byeeeee !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0