6.

jobba jobba jobba! jobbade igår kväll.
mycket folk, mycket att göra ! mycket tog slut ! haha
ett stort tack till banden ! :) dom var bra på att locka folk så vi fick fullt ! :)
klockan två kom linda och elin och hämtade mig, blev att åka hem kolla på film och sen försöka sova.
elin somnade till filmen, men jag tkt den var så bra, så jag var vaken till kanske sex imorse. först då kunnde jag somna.
vaknade vid tolv, nu har vi drukigt kaffe, polockat här hemma, och elin har nyss dammsugit.
nu ska jag gå ner och göra mat till oss två tänkte jag.
sen vid halv fem är det bara att gå över gatan och hjälpa madeleine att flytta in det sista i hennes lägenhet ! :D



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0