5.

solen skiner ! waaoohv ! :)

nej imorse vaknade jag av att madeleine skickade medelande till mig vid sju, kunde inte somna om efter det! så ett jätte stort tack till min vän madeleine ! <3 BARA FÖR HON LIDER OCH GÅR UPP OCH JOBBAR TIDIGT! :)

aja, nu har jag och elin ätit frukost, gottgott!
elin är nu i duschen, sen är det min tur.
sminka sig och göra sig vaken, sen blir det att gå med henne till jobbet så jag tar rocky i samma veva!
efter det hem igen, och sen out and away tills jag ska gå ner till jobbet ikväll och göra ngr timmar:)

det är band som spelar ikväll, så det kan bli himla roligt tror jag allt!

gårdagen var ganska trevlig, blev att åka på fest med ewe, sen kom elin och linda och hämtade oss så åkte vi till redbrick och sen gick vi till woodys ! :D
så tack för igår alla! det var riktigt roligt!

nej nu duscha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0