4.

god morgon gubbar och Elin ! haha xD

sitter oxh dricker kaffe nu efter ha sovit typ as bra inatt, känner mig pigg och det är underbart! :D
jobbade igår kväll, blev ganska mkt att göra nere på pubben, men roligt var det ! :D
får se om min chef hör av sig idag om jag ska jobba ikväll, annars vette f*n vad som händer.. (:

ska iaf ner på stan med elin snart, aktivera mitt kort som äntligen kom igår ! :D YES !
sen ska vi fika, och kanske kolla runt lite, och avsluta med att steka fläsk !

btw, sitter och har MTV på. kom på en chris brown låt, då kommer jag och tänka på när jag och T åkte till stockholm och kollade på han, det var underbart ! iaf den biten om att få se han halvnaken ! haha xD


PUSS



Kommentarer
Postat av: mams

HONOM!! Heter det ju :))

2011-03-04 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0