3.

hejhop !
missade att skriva igår, för när jag försökte så var sidan nerlagd...

igår var jag nog över allt och ingen stans känns det som ! :)
letade gardiner på morgonen/förmiddagen.
lyckades hitta vita gardiner i örebro faktiskt ! :D wunderbart ! :)

här kommer iaf kort på gardinerna, inga speciella bara vanliga vita panel längder så länge ! bättre än inget.
har också med min fina ljuslyckta, om man nu kan kalla den för det, och mina stenar jag köpte här om dagen ! :)







mobilkort, så dom är inte helt bra, men en liten smyg titt iaf,
skönt att få upp gardiner, med tanke på att nästa helg ska jag ha fest här hemma för sara, som fyller 20 ! :D <3

jahop, det var det. och igår eftermiddag blev jag med lurad till att åka på hockey i uppsala, sista matchen för bofors! dom förlorade. skräll ! haha xD
men fan vad tattigt det var där inne, haha ! trodde jag skulle dö, det är en storstad, och våran hall här hemma är fan så mkt snyggare ! :)
jaja jag åkte dit iaf, kollade på hockeyn, bilfärden hem var inte lika rolig, för det kändes som den var dubbelt så lång, och inte kunde jag somna i bilen heller..
menmen, det var gårdagen för mig! ganska okej endå! :)

nu är jag typ ny vaken, haha. sov till ett ungefär. trött tjej, men nu har jag fått mig mitt kaffe, så nu ska resten av gardinerna upp, sen ska jag bädda, damma och dammsuga. moppa får det nog också bli ! 
en riktig städ dag, sen märks det om man måste jobba ikväll på pubben en sväng.
annars så ska jag träffa P, sen vänta in elin som ska stanna hos mig, som jag har saknat henne ! :)

PUSS PÅ ÄJLIN ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0