25.

idag är ingen vanlig dag, för det är goosiisnuttans födelsedag, HURRA HURRA HURRA ! <3
elin blir hela 20 år gammal ! :)

idag är jag seg, fint väder ute, men jag känner mig seg.
måste komma igång, sätta på lite musik kanske, och sen plocka undan och diska!
p kommer senare efter arbetsintervjun och dricker kaffe!
ska ju jobba hela helgen, så lika bra att städa undan idag, för jag känner mig själv,
och jag kommer inte orka att göra det i helgen. (:

lön idag, det känns bra!
men det är inte specieltl mkt, kan bero på att man bara jobbar timmar, uch hatar det.
undra om man gav sig in på fel yrke?! haha!


nej nu dunka musik, så man kommer igång! :)


see yaah !

Kommentarer
Postat av: mams

Mitt Hjärta... Ta hand om dig...// Kramar i massor

2011-03-28 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0