22.

Igår gick jag på mammas gata
Vissa dagar kan jag sakna
Tryggheten från gammla dagar
men det finns ingen som kan få dom tillbaka
Igår gick jag på mammas gata
Vissa dagar kan jag sakna
Tryggheten från gammla dagar
men det finns ingen som kan få dom tillbaka


hejhej hallå ! :)
nu sitter jag hemma med mina vovvar utslagna på golvet ! :)
varit en lång dag, men nu är han äntligen hemma, min lilla bono, som självklart är storstorstor!
men jag tkr fortfarande om han endå! han har varit jätte frammåt och glad idag, han tkt om madde elin och älskade sara, men alla hundar älskar sara ? ! tror hon var en hund i sitt förra liv ! haha =D

ikväll får det bli att vara hemma hela kvällen så bono lugnar ner sig och börjar känna sig trygg här hemma igen!
kanske blir en promenad ikväll med vovvarna, vem vet ?! :)

nu tv och massa vila :) haha.








hihi, så roligt att se dom busa och att dom går bra ihop!
det roligaste av allt! gud så lik han är monster ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0