21.

hejhej hallå  ! :)

sov hyffsat inatt, och det behövde jag, mamma ringde och väckte mig vid halv tolv.
då var det bara att gå upp, dricka kaffe sen åka iväg hämta trolla sen har vi varit ute på promenad i en timme med trollis och rocky ! :D

trolla orkar inte lika mkt som rocky det märkte vi nu när vi var ute, men roligt hade dom iaf att springa i snön/skogen! :)

bilder kommer senare, när jag hämtat sladden till cameran !

när jag kom hem, fick jag reda på av mamma att BONO KOMMER HEM IGEN !!!!! :D
har nog inte varit så här glad på jag vet inte hur länge !!!!!!!!
så imorgon ska vi åka och lämna den lille valpen vi varit valpvakt åt!
sen hämta BONO !

för er som inte vet vem bono är, så är det en hane, som jag fick av mamma för ca ett år sen.
han fick aldrig ner sia kulor. så mamma sålde honom. det var nog en av mina värsta dagar.
när han väl kom till den nya fam. så fick han ner kulorna ?! ;O
så dom har haft honom tills nu, nu hade det blivit något, så dom kan ej ha kvar honom.
WEEEEIIII !! vilket betyder att jag får hem BONO igen ! hps bara inte trolla blir sur...
att det kommer yttligare en ny hund hem. men jag tror dom kommer trivas bra ! :)
BONO är från monster, så det är bra gener,  få se vad pappa tkr om att få hem sin son igen då.

här är en gammal bild på bono ute i gropen ! :)


min lilla bono, gaaash ett år sedan det här togs ungefär ! (: <3
suuuuper happy !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0