20.

I hope you dont mind.

underbar dag att vakna till, trolla vaknade strax innan elva.
sova ut en söndag och vakna upp pigg, och inte bakfull. det var grejer det !
vaknade till och tog med mig trolla gick hem till jenny och rex! drack kaffe, pratade om allt och inget, sen tog vi oss en promenad hem till mig och satt i solen och myste!
efter ett tag kom P och hämtade mig, vi åkte ner till sjön så rocky fick springa av sig, för trolla orkade inte.
sen åkte vi hem, P håller på att lagar mat, jag sitter och kollar på en beck film. ska snart hoppa in i duschen.
ikväll klockan 19.00 blir det bingolotto ! YES.
vinner jag inget, så kommer jag inte att spela ngt mer!
undra om det är ett tecken på att bli gammal när man tkr det är roligt att spela bingolotto?!

nej nu duscha.
see yaah !
me and my babe ?! xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0