18.

i wanna se you..


trött trött och åkter trött.
ibland önskar jag att min hund kunde sova öm typ halva dagarna så jag också fick sömn! men icke!

har vaknat till för tredjegången, så nu satte jag på musik, så jag vaknar till.
ska ta mig kaffe sen jäklar! :D

måste ta mig ner på stan sen, sista dagen idag för att lämna in min bok, ha redan en avgift jag måstebetala.
jag och tider, det passar inte ihop.
kom på nu att jag också måste ringa till tandläkaren iörebro som skickade brev till mig för två veckor sen att jag skulle ringa ?! jaja.

ikväll är det fredag, och jag har ingen aning om vad jag ska göra än, om jag ska jobba eller bara ta det lugnt!



ha en bra fredag ! :)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0