14.

goooooood måndag ! (:

ajajaj, har inte skrivit på ett tag, kan bero på att igår mådde vi inte så bra, och lördagen blev speckad med stress matlagning städning och sen fest ! :)

Lördag:

fix och trix, sen vid fyra började folk komma in.
då var det bål och pastasallad som flödade ! :)
sen under kvällen hemma hos mig blev det singstar och buzz.
andra lekar och massa alkohol och dans :)
lite bilder kommer nu :)






och där avslutar vi den kvällen! haha.
senare drog vi vidare till örero, tog en öl på stallet, sen vidare till satin!

hps iaf att sara hade det roligt! det var ju endåså hennes fest ! :) <3



söndag då !
började med att jag vaknade upp, hade svin ont ihuvudet, hade ramlat på kvällen och slagit i mig jäkligt hårt.
låg hemma och kollade på filmer med madeleine, och sen kom elin. då gick vi och köpte pizza sen kom sara och ewe, då blev det hem till ewe och mysa till film med godis :)
senare var jag tvungen att åka till akuten..
hade så ont i huvudet, vilket slutade i att jag fick sagt att jag hade hjärnskakning. igen ?! wtf..
ont gör det, trött är man.. uch och fy..
sen åkte jag och elin hem och sov ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0