7.

alltid sena nätter tomma glas..


skööönaste dagen igår, solen nästan hela dagen.
träffade linda och madeleine lite också ! :)
sen hem och ungås lite med mamma, som fyllde år igår! GRATTIS ! <3
efter det så kom jimmy och romeo och hämtade mig, då åkte vi ner till näset och låg i solen hela dagen :)
ewe kom efter ett tag också, på min cykel. tror hon vill sno min cykel ;O
sen blev det äta tacos och kolla filmer hos min älskade ewe !

just nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska gå, börjar jobba klockan tre.
så det får nog bli en cigg och lite kaffe i solen sen dusch ! :)
IMORGON ! YÄÄÄÄÄÄÄS DÅ BLIR DET STOCKHOLM ! ERIC CLAPTON ! :)
LOVE IT ! <3
lär ju ska ha världens bästa vän jenny som köper detta till mig förra året när jag fyllde år ! :) haha. så underbar tjej !


BIG LOVE <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0