Trolla !

hejhej, nu har jag inte vart inne och skrivit på jätte länge.
det beror på jobb, och så har ja legat sjuk några dagar här.
det har inte varit rock 'n roll, men nu börjar jag återhämta mig så det känns skönt.
desvärre råkade jag smitta ner mamma, så hon har legat med magsjukan, inte snällt av mig!

var inne på swedenrock hemsidan förut, känns inte bra! det är inte alls många biljetter kvar, och jag har inte pengar förens nästa månad. det är bara att hoppas hoppas hoppas på att det finns ngr kvar då, för alla dagar! Känns så jävla surt att man inte har pengar när man behöver det! för jag vill, nej jag måste verkligen dit i sommar! för att Ozzy kommer ju, missade honom i stockholm förra året, så nu jäklar ska det bli av, om ja så måste råna en bank för att komma dit.
synd att man fyller år så sent, för annars så skulle man kunat önska sig biljetten i present. men icke!
jaja, nog med tjat om världens bästa festival. blir bara upprörd!

jag var nyss ute på äventyr med Trolla, jag och Pelle tog med oss Rocky och Trolla ner till stranden så dom fick springa av sig lite på isen, vilket jag tror dom tycke var skoj!
blev några bilder, men dom mesta blev suddiga! bra jobbat!
men här kommer dom iaf ! :D





























nej nu ska jag försöka göra något här hemma när trollunge är trött och jag äntligen fått tillbaka lite energi ! :) det får bli att diska, plocka upp kläder och trollas leksaker, sen dra över med dammsugaren iaf. så man gör något vettigt med dagen ! :)


saknar föresten mina små änglar, madeleine och elin! <3








PUSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0