tand jävel !

fyyy faaaan !! AAJ !
vaknade upp inatt av att jag hade så jäkla ont i munnen, eller rättare sagt i tandköttet. var så svullen så jag inte ens kunde stänga käften. så det var bara att mata i sig massa olika tabletter !! men inte kunde jag sova för det, nejnej. så det blev att ringa till tandläkaren imorse, fick akut tid vid 11.40. fick typ femton stick i munnen av den där stoora äckliga sprutan. kostade 1000 kr. sen medecinen gick på pengar också.
det där med tänder, det har jag inte riktigt lärt mig att gilla än...

nej men nog om det.
efter jag kom hem från tandläkaren så bäddade jag och madde ner oss i soffan och kollade på ice age 3 ! :D haha, jag älskar sid ! (:
försökte äta efter det, men det gick inte !
nu har madeleine åkt hem, elin ligger ist i soffan, men även hon ska hem snart och jag ska vidare till jobbet klockan 18.

ikväll blir det nog lugnt bara lugnt, hemma och kolla på film, det står nog högst på listan! (:

ha en trevlig fredag allesammans! :)




PUSS OCH KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0