sovrummet KLART!

yaaayy !! :D
Nu är mitt sovrum klart! Elin har hjälpt till, vi har satt upp hyllor, gardiner.. och fixat lite smått och gott där inne :D
Imorgon väntar det målning i hallen, ska försöka bli klar med den imorgon. För man kan ju alltid hoppas iaf :)
Nu sitter jag och Elin i mitt halvfärdiga vardagsrum och glor på tv, min nya tv som jag fick i julklapp av mamma och Tobbe! UNDERBART ! :D <3
Vi har också hunnit att fixa naglarna, eller jaah, det är jag som målat nagelack på mig och elin, grönt ! hahha. Tobbe tkr det är snyggt iaf, eftersom det var han som köpte det åt mig :D
Nu ska vi mysa lite, sen gå och lägga oss och sova i det nya! Blir upp tidigt imorgon, måste ju hinna ta Trolla imorgon bitti. Sen hallen!
Madeleine kommer i morgon också ! (: WEEEII <3























That's it  ;D
jag och elin är nöjda iaf, hps madde också blir det, för hon ska ju också bo här ?! .. haha



Sov gott alla söta!

PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0