snö kan ta sig...

hallooo alla glada !! :D

idag började min morgon med att mamma kom upp och väckte mig, så det bara var att klä på sig och sätta sig i bilen in mot Karlstad för att gå en lååång runda på Ikea!
vägen dit... fyy faaan vad det snöade och var halt!! illa, vädret får minus poäng av mig iaf!!! --------
men när vi väl kom in, då var det roligare, fick inte med mig så mkt hem som jag trodde, men det blev hyllor till hallen, lite nya tallrikar, kaffe muggar osv.

sen när jag kom hem så gjorde jag nästan helt färdigt i hallen, men insåg att jag måste köpa mer hyllor.. hahha!
efter det var det bara att börja snabb städa, för jag skulle få lite mys besök av lillan och louise!
vi gick och handlade på maxi,där vi träffade elin, sååå söööt med magen! :)
sen hem, göra iordning taccos och käka :) efter det kom matilda på besök med hennes söööta söööta hundvalp! :) Noz :D så han och trolla har busat runt på hela övrvåningen ! :)
kan lova att trolla ligger och sover som en stock nu iaf :) haha stackars liten! <3

här kommer iaf lite bilder på Noz & Trolla :)


Trollis, lite svårt att ställa upp en 9 veckors valp, med tanke på att
hon vill vara över allt och ingen stans, och absolut inte stå still ! :)


min lilla sötnos !



trolla och noz !


matildas sötnos ! :)




ja och så var det ju så att hallen är nästan klar, fick upp lite hyllor i dag, men det ska upp en tavla och inskaffa lite mer hyllor, men så här ser det ut just nu ! :)












sådär, som sagt ska fixa lite mer små saker, men det ser bättre ut nu, är rosa gröna tapeter från 70 talet! haha..

nu blir det lite tv tittande, sen får vi se vad som händer, jag antar att det blir att sova. !


Puss & Kram alla gooa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0